PVV Haaglanden

Improvisation To Contemporary

Er zijn een aantal basiszaken die je goed moet doorlezen als je begint met een internet provider vergelijken in 2020

Geweldig! Je hebt besloten om je eigen internet-homebusiness te beginnen en je telt het geld, in je hoofd, dat uit de spreekwoordelijke internet-geldboom valt. Maar, voordat je in je nieuwe thuisbedrijf springt, zijn er een aantal basiszaken die je eerst moet afhandelen.

1. Onthoud, “Dit is een bedrijf”! Maak niet de fout te denken dat je geen werk hoeft te doen.

Sommige mensen kijken ernaar uit om een internetbedrijf aan huis te beginnen, maar worden het slachtoffer van promotionele producten die een enorme rijkdom van een internetbedrijf aan huis beloven, zonder dat ze daar moeite voor hoeven te doen. Wees niet deze persoon.

  • Je hebt al passie voor een product of een dienst die je wilt leveren. Of, misschien heeft u geen passie maar ziet u wel een potentieel om extra inkomsten te genereren. In beide gevallen moet je de moeite nemen en consequent werken.
  • Dit is een onderneming op lange termijn die kan en zal zorgen voor een gezonde inkomstenstroom als ze op de juiste manier wordt benaderd en opgebouwd. Dit is geen snel rijk wordende propositie. Als u vastbesloten bent om uw internetbedrijf op te bouwen, lees dan verder. De informatie hier zal een aantal basisprincipes om te helpen bouwen aan uw fundament en de uitvoering van uw plan van aanpak.

2. Kies een rustige locatie en stel een schema op om aan uw bedrijf te werken.

Het gaat niet vanzelf gebeuren. In het begin moet je de meeste uren inbrengen, maar als je eenmaal bent ingesteld zou het makkelijker moeten worden.

  • Als je nog steeds een andere fulltime baan hebt, stel dan een schema op tijdens je vrije uren. Betrek je familie bij je plannen. Laat ze weten wat je doet en dat je niet gestoord moet worden tijdens de werkuren. Zorg ervoor dat je een vast doel hebt als je gaat werken. Schrijft u, doet u onderzoek of organiseert u zich nog steeds?

3. Onderzoek en leer zoveel mogelijk over je niche (product of dienst).

Is er vraag naar? Een Google-zoekopdracht kan die vraag beantwoorden. Typ gewoon uw product of dienst in de zoekbalk van de browser en kijk naar de hoeveelheid resultaten die u krijgt. Het is daarom niet zo gek dat internet providers vergelijken populair is geworden.

Kijk naar een aantal resultaten (sites die op de resultatenpagina staan), en stel jezelf vervolgens een aantal vragen. Wat schrijven anderen erover? Hoe structureren ze hun boodschap? Hoe wilt u uw boodschap structureren? Wat kun je aangeven dat er ontbreekt in de boodschap van anderen? Met andere woorden, hoe ga je anders zijn dan de rest?

4. Blijf tijdens het onderzoek gefocust op het onderwerp dat u interesseert.

Er is veel informatie op het internet en je laat je gemakkelijk afleiden. Een manier om gefocust te blijven is door te zoeken op trefwoorden of trefwoordzinnen die bij uw niche passen.

  1. Trefwoorden beschrijven het onderwerp van uw product of dienst. Een trefwoord is een enkel woord gerelateerd aan uw niche en een trefwoordzin is een groep woorden die zich richten op specifieke kenmerken van uw niche.
  2. Bijvoorbeeld, business is een niche woord en Internet home business is een sleutelwoord. Google’s keyword tool is een goede plek om uw zoekopdracht te starten en informatie te verzamelen met betrekking tot uw zoekwoord of trefwoordzin. (Opmerking: Keyword Planner heeft Google’s Keyword Tool vervangen. Om toegang te krijgen tot de tool maak een AdWords account aan, het is nog steeds gratis te gebruiken).